Samsung GALAXY NX + OIS 18-55mm + OIS 50-200mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung GALAXY NX + OIS 18-55mm + OIS 50-200mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

MarkCT 26-08-2014

Wat een waanzinnige combinatie dit! Foto's zo makkelijk uit te wisselen en foto's nemen hoe je maar wilt! Van dit product word ik dus echt vrolijk!!

galaxynx 19-04-2014

Deze camera gekocht ipv de nx300. We misten de optische zoeker bij de nx300. We hebben de goede keuze gemaakt, wat een fijn toestel. Het beeldscherm is heerlijk groot en helder en omdat het toestel op android draait zijn de mogelijkheden zowat onbeperkt afhankelijk van de app die je gebruikt. Het opstarten van android duurt ongeveer 25 seconden maar je moet het toestel gewoon aan laten staan. Het gaat vanzelf in slaapstand en het opstarten vanuit daar duurt 1,5 seconden. Op deze manier kun je nog steeds het toestel de hele dag gebruiken op 1 batterijlading. De fotokwaliteit waren we al gewend van de nx300 en de optische zoeker vinden wij van toegevoegde waarde. Zodra je door de zoeker kijkt schakelt het beeldscherm netjes uit. Met de iFn-knop op de lens kun je in no time de instellingen veranderen in combinatie met de scherpstelring als je in de M-modus fotografeert. Van huis uit heeft het toestel legio smart-modussen voor elke situatie voor de creatieve fotograaf. De foto's komen direct in dropbox terecht waarvan je voor 2 jaar 50 Gb hebt gekregen. Aanrader!!

GeKa1 17-04-2014

Geweldige camera! Dankzij het besturingssysteem Android dat op de camera zit is deze makkelijk te bedienen. Het is net als je telefoon of tablet..alleen dan met een super super goede camera erin ;-) Ook leuk zijn alle apps die je op de camera kunt installeren. Dankzij de wifi/g2/g3 verbinding kun je de foto's ook meteen delen via mail/facebook/instagram/etc. Geen gehannes meer met kabeltjes dus, maar gewoon meteen delen. De foto's zijn van een geweldige kwaliteit. Zowel in het donker als bij fel licht. Dankzij de twee lenzen die erbij zitten (welke makkelijk te verwisselen zijn) heb je een range van 18-200 mm. Ook het filmen gaat super makkelijk en met een geweldige hd kwaliteit. Geluid is iets minder..maar je kunt een externe microfoon aansluiten. Kortom, een geweldige camera met hoge kwaliteit foto´s en film. En nu in een schitterende aanbieding met gratis tablet erbij!

Schil57 07-04-2014

Hele mooie camera,zit in een pakket met lens en 10"tablet.
Makkelijk te bedienen, goede Nederlandse gebruiksaanwijzing.
Maakt hele mooie foto's.Een aanrader.

GLinQos 27-02-2014

Ik Ben heel blij met deze Camera duidelijke foto's en veel mogelijkheden echter moet ik er wel aan wennen gezien ik een zoom camera gewend ben. Ook blij met de Zoeker die eenvoudig aangaat als je je oog ervoor houd. en natuurlijk alle mogelijkheden om het gelijk via wifi etc op te laden.
Moet echter wennen aan het grote formaat en ben op zoek naar een SamSung tas maar die is er niet.

erdo3101 18-02-2014

Na lang wikken en wegen tussen een spiegelreflex en systeemcamera, op advies van foto Ben Hofland toch gekozen voor de galaxy nx. Foto's op de automatische stand zijn van prachtige kwaliteit en de camera vele mogelijkheden voor persoonlijke instellingen, klein stukje gefilmd en ook dit is prachtig weergegeven.Het android systeem werkt ook prettig zeker als je het al gebruik maakt van een samsung smarthphone, als je wilt direct online opslaan of delen. Met 18-55 en de 50-200 lens kan ik voorlopig vooruit. Mooie gemakkelijk mee te nemen camera en mooi design. De combi met de lenzen, tablet en camera vind ik zeker de prijs waard.

Spierings1976 12-02-2014

Als amateur fotograaf is deze camera perfect voor mij. Ik leer al doende de beste foto's te maken omdat de camera informatie geeft over de instellingen in 'lekentaal'. Ook heb ik het idee dat ik met deze camera ook op professioneel vlak me verder kan ontwikkelen, alles zit er namelijk op! Zelf fotografeer ik het liefst landschappen, zonsopkomsten en ondergangen en mijn jonge kinderen. Fantastische camera waar ik van binnen nu al niet meer buiten kan!

PET57 24-01-2014

Was al bekend met Samsung,dan is deze camera perfect.werkt precies zoals telefoon en tablet.alleen hiermee alles in een om de perfecte foto's te maken

Melissa329 20-01-2014

Zeer tevreden met aankoop. De foto's zijn van een zeer hoge kwaliteit en er zijn veel mogelijkheden om de foto naar eigen wens te kunnen maken. De touchscreen zorgt voor een handig en snel gebruik, waardoor snel gewisseld kan worden tussen verschillende instellingen. Een zeer strak, compact design met twee mooie lenzen die allebei licht van gewicht zijn, dus makkelijk mee te nemen op reis. Helemaal overtuigd door de systeemcamera's!

tijn_1975 19-01-2014

Slechts een paar dagen in bezit en bijzonder tevreden! De camera is een fors stuk lichter dan een spiegelreflex, wat hem een stuk handzamer maakt.
Je krijgt real-time een preview van hoe de foto gaat worden als je instellingen wijzigt. Iets wat niet kan bij een spiegelreflexcamera.

De camera is zeer lichtgevoelig. Ik gebruik hem vooral voor binnenopnamens, zonder flitser. Op de automatische stand is elke foto 'een plaatje'. Foolproof dus.
Tegelijkertijd is er op eenvoudige wijze genoeg aan instellingen te wijzigen, zoals sluitertijd, diafragma, etc. Daarnaast is filmen in HD erg prettig; op het scherm zie je direct wat je filmt. De camera stelt zelf snel scherp bij bewegend beeld en past diafragma aan bij veranderend licht.
Heel handig zijn overigens de dubbele knoppen. Om van foto over te schakelen naar film hoef je niet een heel menu door, er is een tweede afdrukknop speciaal voor film.

Ik heb er zelf de standaard 18-55 lens bij en die lijkt voorlopig ruim voldoende. Voor vakanties zou een telelens nog een leuke uitbreiding zijn.

Vanwege het Android besturingssysteem is uitwisseling met andere apparaten ook erg makkelijk. Een beetje wennen, is dat je zelf je e-mail kunt checken op deze camera.

Kortom: een andere keuze dan de spiegelreflex waar ik in eerste instantie naar op zoek was. Door handzaamheid en mogelijkheden is deze camera uiteindelijk een veel betere / meer optimale keuze met meer bedieningsgemak. Goed voor de amateur en genoeg mogelijkheden/kwaliteit voor de serieuze hobbyist/pro.